Jeżeli produkt nie spełnił Twoich oczekiwań możesz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki zwrócić zamówienie. Produkt nie powinien nosić śladów użytkowania.
Wypełnij formularz zwrotu (POBIERZ) i dołącz go do przesyłki razem z paragonem.
Zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego zwrotowi nie podlega towar wyprodukowany według specyfikacji konsumenta. Biżuteria produkowana na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi.
Koszty związane ze zwrotem zamówienia ponosi Klient.
Wszystkie bransoletki objęte są 12-miesięczną gwarancją, która obejmuje wady fabryczne produktu, np. zerwanie się żyłki, zepsute zapięcie.
Jeżeli masz zastrzeżenia do swojego produktu, wypełnij formularz reklamacyjny (POBIERZ) i odeślij go wraz wadliwym produktem oraz paragonem.
Po otrzymaniu przesyłki reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.
Zwrot/ reklamacje nadaj na adres:
SIS bizu Magdalena Tereszkieiwcz
os. Przy Plantach 11/9
43-190 Mikołów
lub do paczkomatu MKW15M
numer telefonu 506 380 700